Start Oferta Zaprojektuj Galeria Regulamin Kontakt
Regulamin Magii Papieru - czyli słów kilka o owocnej współpracy

Punkty nieniejszego regulaminu mają uszczegółowić pewne zagadnienia, zwrócić uwagę na drobne elementy, które przyczynią się do owocnej, sprawnej i zakończonej obustronnym zadowoleniem współpracy.

Jako wykonawcy zamówienia zawsze dokładamy należytej staranności, aby zrealizować projekt na najwyższym poziomie, z dbałością o szczegóły, najmniejsze detale. Aby tak się stało, kierujemy się zasadami poniższego regulaminu i chcielibyśmy, aby poświęcili Państwo 4 minuty by zapoznać się z nim. Serdecznie namawiamy i zachęcamy.
  1. Magia Papieru dostępna jest dla Zleceniodawców w dni powszednie w godzinach 8:30 - 15:30. Pozostały czas poświęcamy realizacji projektów i kontakt z nami może być utrudniony, choć w miarę możliwości odpowiadamy na zapytania.
  2. Projekty realizowane są według kolejności przyjętych zamówień, jednak na pytania kierowane drogą email odpowiadamy zwykle w przeciągu 24h.
  3. Jako Wykonawca zapewniamy, że wszystkie projekty są najwyższej jakości, gwarantujemy profesjonalizm i perfekcjonizm w każdym detalu.
  4. Proces realizacji projektu składa się z następujących faz:
    • wstępne określenie zarysu części graficznej projektu, preferencji dot. koloru, elementów ozdobnych, tasiemek, kokard, rozmiaru, itd.;
    • oczekujemy wybrania tekstu głównego, wierszyków, cytatów, sentencji oraz imion, miejsca i daty ślubu, ewentualnie lokalizacji przyjęcia weselnego ;
    • przygotowujemy i wysyłamy do wstępnej akceptacji projekt, uwzględniając wytyczne;
    • oczekujemy na informację zwrotną dot. przesłąnego projektu, dot. zmian, poprawek.
    • przesyłamy kolejny, poprawiony projekt, oczekując na dalsze wskazówki, akceptację lub poprawki. Etap ten powtarza się, aż do fazy porozumienia;
    • jeśli wybrali Państwo opcję z personalizacją, to prosimy o przesłanie listy imion i nazwisk gości w takiej formie (odmienione) w jakiej mają być umieszczone na zaproszeniach (z uwzględnieniem wielkich i małych liter) w formie elektronicznej (zwykle Excel, Word). Prosimy aby dane dnie były pisane tzw. CAPSLOCKIEM, chyba, że mają zostać w ten sposób umieszczone na projektach;
    • pragniemy zauważyć, że zwykle na zaproszeniach stosuje się odmienione imiona i nazwiska, a na winietkach forma nieodmieniona. W takich przypadkach prosimy o dwie odrębne listy. Nie kontrolujemy jej zawartości, nie ingerujemy merytorycznie w przesłane informacje. Otrzymaną listę Gości (oddzielnie do zaproszeń, oddzielnie do winietek) uznajemy za sprawdzoną i poprawną.
  5. Czekamy na akceptację projektu lub poprawki oraz na wpłatę należnej kwoty za zaproszenia wraz z kosztami wysyłki. Ze względu na spersonalizowany charakter zaproszeń/winietek, przedpłata niezbędna jest do podjęcia przez nas czynności związanych z realizacją projektu.
  6. Akceptacja ostatecznej wersji projektu polega na sprawdzeniu przez Państwa wszystkich jego elementów, szczególnie informacji merytorycznych związanych z terminami, godzinami, numerami telefonów, imionami.
  7. Wszystkie przejściowe zaprezentowane projekty Wykonawca traktuje jako poglądowe, dlatego końcową fazą będzie przesłanie ostatecznego projektu z prośbą o akceptację. Przed zatwierdzeniem projektu należy sprawdzić każdą informację, element, dosłownie literka po literce. Nie odpowiadamy za błędy merytoryczne na zaproszeniach, dlatego bardzo prosimy o uważne przejrzenie projektu.
  8. Po otrzymaniu wpłaty i zatwierdzeniu przez Państwa projektu, przystępujemy do realizacji zamówienia (w tym momencie nie ma już możliwości wprowadzania jakichkolwiek zmian).
  9. Od chwili zatwierdzenia projektu i zaksięgowania wpłaty na naszym koncie do dnia wysyłki potrzebujemy na wykonanie zaproszeń 3 do 7 dni roboczych. Czas ten może się zmienić, o czym informujemy na początku całego procesu.
  10. Z uwagi na fakt, iż wszystkie produkty są spersonalizowane i wykonywane na indywidualne zamówienie, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta, służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb nie ma możliwości ich zwrotu.
  11. Zwrot możliwy jest tylko i wyłącznie w sytuacji gdy produkt wykonany jest niezgodnie z naszą ofertą lub zaakceptowanym projektem,a wina leży bezpośrednio po stronie Wykonawcy.
  12. Reklamacji nie podlegają:
    • zaproszenia i dodatki wydrukowane z błędem, jeśli Państwo widzieli i zaakceptowali wcześniej błędny projekt,
    • błędy na liście Gości (przesłaną listę Gości uznajemy za sprawdzoną i poprawną, nie kontrolujemy jej zawartości),
    • wielkość kokardy (tasiemki są wiązane ręcznie, przez co ich wymiary mogą się nieznacznie różnić),
    • odcień kokardy (mogą pojawić się różnice w odcieniu kokardy gdyż nawet dostawca materiału nie zapewnia stu procentowej powtarzalności koloru nawet w obrębie jednej partii),
    • wielkość i czytelność czcionki (informujemy, jeśli stwierdzimy, że wytyczne mogą zaburzyć czytelność),
    • odcienie i nasycenie kolorów (kolor wyświetlany na monitorze różni się odcieniem od wydrukowanego),
    • wymiar produktów robionych ręcznie (możliwe są kilkumilimetrowe odchylenia wymiarów),
    • uszkodzenia podczas transportu, jeśli klient nie spisał protokołu szkody przy odbiorze przesyłki,
    • opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikające z winy przewoźnika (przesyłka jest dostarczana w terminie 1-3 dni roboczych).
  13. Gwarantujemy, że jeśli obie strony przestrzegają niniejszy regulamin, to końcowy produkt z pewnością zadowoli oczekiwania Zleceniodawcy, a Wykonawcy znacząco ułatwi proces produkcji.
  14. Gwarantujemy satysfakcję i zadowolenie. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i zdecydowania na nasz produkt.


wstecz     na górę

Copyright MAGIA PAPIERU 2016. All rights reserved. Created by Vipercom